Wspolpraca

Zasady i Warunki Współpracy


Szanowni Klienci,

Polityka sprzedaży naszej firmy oprócz dbania o wysoki stopień zadowolenia naszych klientów, odpowiedzialności za środowisko naturalne koncentruje się na priorytetach uczciwości i przejrzystości.

Odbiorcami naszych produktów i usług, do których kierujemy naszą ofertę są agencje reklamowe i klienci ostateczni.

I. Jak składać zapotrzebowanie?

Zapotrzebowania można składać drogą elektroniczną poprzez e-mail: agami@agami24.pl lub przez koszyk zakupów (który wymaga rejestracji). Po przesłaniu do nas zapotrzebowania jest sprawdzana dostępność danego artykułu i wysyłana informacja w tej sprawie, jednocześnie wysyłamy prośbę o przesłanie danych do faktury. Po zaakceptowaniu ceny jest wystawiana faktura proforma na dany artykuł.

Podczas rejestracji zostaną Państwo zapytani o możliwość przesyłania naszych newsletterów - jeżeli zależy Państwu na otrzymywaniu informacji o aktualnych promocjach, nowościach, kuponach rabatowych prosimy o wyrażenie zgody.

II. Ceny i okres ich obowiązywania

Ceny katalogowe są cenami netto, nie obejmującymi podatku od towarów i usług (VAT) i nie obejmują dostawy do Państwa.

Ceny na stronie są tylko i wyłącznie poglądowe, mogą się różnić ze względu na PROMOCJE danych artykułów, ilość zakupionego towaru, jak również na większe wahania walutowe.

Ostateczną cenę na dany towar zawsze podajemy po przesłaniu do nas zapotrzebowania.

Ceny nie obejmują również kosztu przygotowalni do druku i samego zdobienia. Ceny zawarte w katalogu są tylko i wyłącznie poglądowe.

III. Opakowania

Opakowania zbiorcze są w cenie towarów, o ile z oferty katalogowej wyraźnie nie wynika inaczej. Zatem naszym zobowiązaniem wobec Państwa jest nie obciążanie żadnymi dodatkowymi i nieuzasadnionymi kosztami.

IV. Dostawa

Dostawy do Państwa dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Dostawa standardowo trwa jeden do dwóch dni roboczych w przypadku zamówienia na towary nie zdobione z naszej oferty, które dostępne są w naszym magazynie w dacie zamówienia.

Większość naszych przesyłek jest dostarczana w ciągu 24 godzin. Dostawy są realizowane i oklejane naszą taśmą aby zapobiec jakimkolwiek próbom kradzieży na specjalne życzenie mogą być jako przesyłki "no-name" a więc kartony są oklejone taśmą neutralną, a na dokumentach przewozowych na wyraźnie zlecenie Państwo mogą występować jako Nadawca przesyłki.

Również dołączone dokumenty wydania magazynowego do przesyłki w żaden sposób nie identyfikują nas jako Dostawcy a co za tym idzie realizujemy bezpośrednie wysyłki do Państwa Klientów w Państwa imieniu.

Zakupiony towar jest wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej lub w inny uzgodniony sposób.

Przy odbiorze towarów dostarczanych przez firmy spedycyjne prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki i stanu jej dostarczenia. W przypadku niezgodności prosimy o zgłaszanie reklamacji kurierowi w tym samym dniu, w którym przesyłka została dostarczona. Nie będą rozpatrywane reklamacje wynikające z mechanicznego uszkodzenia towaru, jeśli Zamawiający nie przedstawi Wykonawcy protokołu uszkodzenia paczki.

V. Terminy realizacji

Państwa zapotrzebowanie staramy się realizować w najkrótszych możliwych terminach. Jak Państwo doskonale wiecie sprzedaż artykułów reklamowych i promocyjnych ulega znacznym wahaniom w ciągu roku. Dlatego też zobowiązując się do terminowej realizacji Państwa zapotrzebowań zmuszeni jesteśmy do podania terminów prawdziwych i realnych, tak aby abyście Państwo nie zawiedli się na nas w przyszłości.

Każde Państwa zapotrzebowanie z zakładki PRODUKTY 24H są wysyłane do Państwa następnego dnia roboczego. W przypadku pilnych realizacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, który uczyni wszystko co jest możliwe aby sprostać Państwa oczekiwaniom.

VI. Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta powstało z myślą o wspieraniu partnerów biznesowych. Jest do Państwa dyspozycji codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt państwowych w godzinach 8.00 - 16.00

Gorąco zachęcamy do kontaktu nami, z przyjemnością odpowiemy na pytania i pomożemy w rozwiązaniu problemu, czy znalezieniu produktów, które zaspokoją Państwa potrzeby.

VII. Warunki płatności

Naszym pragnieniem jest wspieranie naszych klientów, zapewnienie im doskonałej obsługi oraz dostępności oferowanych przez nas produktów i usług. To zmusza nas do niezbędnej dyscypliny finansowej. Przy pierwszych trzech transakcjach oczekujemy od nowych klientów dokonania przedpłaty przed odbiorem towaru i usługi. Wiemy również o tym, że Państwa pieniądze kosztują, dlatego też dla naszych stałych klientów którzy realizują zamówienie na zasadach przedpłaty lub płatności gotówkowej (mają przyznany limit kredytowy) odliczymy 3% rabatu od wartości zamówienia za tę formę płatności.

Następne transakcje odbywają się już w oparciu o udzielany kredyt kupiecki. Wysokość Państwa kredytu kupieckiego oraz termin płatności uzależnione są od potencjału, potrzeb, możliwości handlowych, historii i wysokości transakcji oraz oceny wiarygodności płatniczej.

Oczekujemy jednakże od naszych partnerów biznesowych przestrzegania terminów płatności, gdyż to jedynie może sprawić, że nie zawiedziemy ich oczekiwań dotyczących dostępności towarów w magazynie oraz naszych usług znakowania i druku. W przypadkach gdy Państwa płatności docierają do nas z opóźnieniem zmuszeni jesteśmy obciążyć Państwa odsetkami ustawowymi za każdy dzień zwłoki. W przypadku gdy nasz klient zalega z dokonaniem płatności zmuszeni jesteśmy do odmowy przyjęcia kolejnych jego zamówień, a w razie konieczności także do wstrzymania realizacji zamówień będących w trakcie realizacji, do momentu otrzymania zaległej płatności.

VII. Zastrzeżenie własności przedmiotu sprzedaży i usługi

Towar zakupiony przez Zamawiającego staje się jego prawną własnością w momencie uregulowania całej należności za ten towar, usługę. Do tego czasu prawnym właścicielem towaru oraz usługi jest PHU AGAMI.

Zamawiający wyraża zgodę na umieszczenie fotografii wykonanych nadruków na naszej stronie internetowej AGAMI24.PL

VIII. Minimalne ilości zamawianych produktów

Nie zmuszamy Państwa do zamawiania produktów w ilościach, których nie potrzebujecie. Naszym zobowiązaniem wobec klientów jest sprzedaż każdej najmniejszej nawet ilości z naszej oferty jaką potrzebują.

IX. Zwrot zamówionego towaru

Z niewielkimi wyjątkami (artykuły świąteczne i artykuły letnie) AGAMI akceptuje Państwa prawo do dokonania zwrotu zakupionych towarów (za wyjątkiem usług i towaru oznakowanego) z naszej oferty w ciągu 20 dni od daty dokonania zakupu. W przypadkach kiedy zdecydujecie się Państwo na dokonanie zwrotu zakupionego towaru prosimy o uprzedni kontakt tel: 23 692 10 56 lub mailowo agami@agami24.pl i zgłoszenie chęci zwrotu towaru.

Prawo do zwrotu towarów przysługuje Państwu jedynie w odniesieniu do towarów nie zdobionych a więc bez nadruku, znakowania, haftu czy innej kastomizacji. Oczekujemy jedynie, że zwracane nam produkty odznaczać się będą nadal tzw. Pierwszą Jakością czyli dotrą do nas w nie pogorszonym stanie. W przypadku zwrotu towarów koszt dostawy towarów do klienta oraz dostawy zwrotnej obciąża zawsze Zamawiającego.

X. Reklamacje

Firma AGAMI w 100% chce odpowiadać za sprzedawane przez siebie towary. Dlatego też pragniemy rozwiązać każdy Państwa problem powstały w wyniku ewentualnej reklamacji. Państwa pomoc i współdziałanie jest tutaj jednak niezbędne. Oczekujemy z Państwa strony sprawdzenia zgodności dostarczonego towaru ze złożonym zamówieniem oraz upewnienia się czy dostarczona ilość odpowiada ilości zamówionej w ciągu najdalej 3 dni od daty dostawy.

Uprzejmie prosimy o dokonanie sprawdzenia jakości dostarczonych towarów w ciągu najdalej 5 dni od daty dostawy. Jeśli dostarczane przez nas towary przekazywane są niezwłocznie do współpracującej z Państwem pracowni zdobienia (sitodruk, tampon, haft, grawer) prosimy o dokładne sprawdzenie towaru jeszcze przed jego wydaniem do zdobienia.

W przypadkach gdy na podstawie Państwa dyspozycji towar dostarczamy bezpośrednio do współpracującej z Państwem pracowni zdobienia konieczne jest sprawdzenie przez Państwa zgodności dostarczonego towaru ze złożonym zamówieniem, ilości i jakości dostarczonego towaru u swego kooperanta. W razie jakichkolwiek niezgodności, braków lub dostrzeżonych wad towaru prosimy o niezwłoczne pisemne zgłoszenie tego faktu do Biura Obsługi Klienta.

Oczekujemy także od Państwa, w przypadku dostaw realizowanych przez wybraną przez nas firmę spedycyjną zobowiązania do każdorazowego sprawdzania stanu dostarczonych opakowań w momencie dostawy towaru. W przypadku gdy opakowania są naruszone lub towar uległ uszkodzeniu w transporcie prosimy koniecznie odnotować ten fakt na liście przewozowym lub innym stosownym dokumencie podpisywanym w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej oraz niezwłocznie powiadomić o tym nasze Biuro Obsługi Klienta.

W przeciwnym razie niestety, nie możemy zobowiązać się do skutecznego załatwienia Państwa reklamacji, gdyż za uszkodzenia towaru w transporcie odpowiada przewoźnik, o ile odpowiednia adnotacja znajduje się na liście przewozowym i sporządzony został protokół uszkodzeń.

Nie możemy odpowiadać także za reklamacje towaru kupionego u nas bez zdobienia, który chcecie Państwo zwrócić do nas po dokonaniu na nim nadruku, grawerowania, haftu lub innego zdobienia chyba, że towar ten wykazuje ukryte wady. Refundacja kosztów reklamowanego towaru wymaga dokonania przez Państwa zwrotu zakupionych i reklamowanych artykułów.

XI. Wierność zdjęć produktów w katalogu z samymi produktami

Podchodzimy bardzo odpowiedzialnie do tworzenia naszej oferty dbając o to aby atrakcyjności naszej oferty towarzyszyła jej bardzo dobra jakość. Pieczołowicie sprawdzamy naszych dostawców i nigdy nie kierujemy się jedynie najniższą ceną. Ze względów technologicznych nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować absolutnej 100% zgodności koloru prezentowanego w katalogu z oferowanym towarem.

Także w obrębie jednej partii towaru mogą występować nieznaczne różnice w kolorystyce. W odniesieniu do wyrobów skórzanych różnice w fakturze i kolorze są naturalną konsekwencją procesu produkcyjnego i nie są uważane za wadę towaru. Staramy się przestrzegać najwyższych standardów światowych obowiązujących w branży gdzie dopuszczalne są pewne drobne odstępstwa kolorów pomiędzy dostarczanymi partiami tego samego towaru.

XII. Zmiany, anulacje złożonych zamówień

Zrobimy wszystko co w naszej mocy aby uczynić zadość Państwa prośbie i zmienić lub anulować, na Państwa życzenie zamówienie z naszej oferty. W przypadkach gdy zamówienie na towary z naszej oferty nie weszło jeszcze w fazę realizacyjną nie obciążymy Państwa żadnymi opłatami związanymi ze zmianą lub anulacją zamówienia.

Niestety w przypadku gdy zamówienie weszło w fazę realizacyjną zmuszeni będziemy obciążyć Państwa kosztami wynikającymi z fazy w jaką weszło zlecenie do wysokości kosztów już przez nas poniesionych.

XIII. Częściowa realizacja zamówień

W przypadkach gdy zapotrzebowanie na towar który został wybrany przez naszych klientów nie jest w całości dostępny w magazynie, na życzenie możemy realizować zamówienie częściowo. Jeśli Państwa życzeniem jest to aby jedynie realizowane były zamówienia w całości prosimy o wyraźne określenie Państwa oczekiwań w momencie otrzymania potwierdzenia zamówienia, w którym część zamawianych towarów jest niedostępna.

XIV. Firma AGAMI nie ponosi odpowiedzialności za:

a) Wydruk prac błędnie przygotowanych pod względem treści;

b) Wydruk prac zaakceptowanych przez klienta a zawierających błędy techniczne, ilościowe, kolorystyczne - towarów i nadruku;

c) Opóźnienia w dostawie materiałów przez kurierów zewnętrznych;

d) Opóźnienia w druku, które powstały na skutek czynników zewnętrznych niezależnych od firmy AGAMI, przerw w dostawie energii elektrycznej, opóźnień w dostawie materiałów przeznaczonych pod wydruk itp.;

e) Opóźnienia w terminie realizacji wynikające z terminu dostarczenia poprawnych danych przez klienta;

f) Za terminowość przekazywania środków pomiędzy bankiem klienta a naszym bankiem;

g) Ilość, dostarczonego do Klienta, a zamówionego przez niego, produktu, pod warunkiem, że mieści się ona w przedziale +-3% ilości zamówionej przy zakupie.

XV. Rozstrzyganie sporów

Składając zamówienie w AGAMI24.PL klient akceptuje zasady i warunki współpracy.

Wszelkie zmiany odnoszące się do powyższych warunków wymagają formy pisemnej oraz akceptacji obu stron pod rygorem nieważności.

W razie zajścia ewentualnych sporów pomiędzy Stronami oraz jakichkolwiek rozbieżności lub roszczeń, Strony zobowiązują się do współdziałania celem ich ugodowego rozstrzygnięcia w drodze porozumienia. W przypadku niemożności dojścia do porozumienia wszelkie powstałe spory strony poddają rozstrzygnięciu sądowi powszechnemu według ogólnie obowiązującej właściwości miejscowej.

Zapraszamy do współpracy.